Mythal
Klase nalezy wybrać według weszego upodobania.
SPRZYMIERZEŃCY MYTHALU
PALADYN
W czasie Drugiej Wojny arcybiskup Alonsus Faol darzył głębokim szacunkiem Paladynów, którzy mieli spory udział w zwycięstwie. Prawie piętnaście lat po wojnie Paladyni nadal pełnią role strażników granic. Uzbrojeni w potężne młoty i święty ogień do ostatniej kropli krwi bronią Mythalu.
MAG
Pochodzą z królestwa Dalaran, gdzie moc unosi się nawet w powietrzu. Teraz za pomocą swych umiejętności bronią ludzi. Siedzą na grzbietach jednorożców lub są w ukryciu i stamtąd miotają czarami. Jeśli wybieramy maga należy wybrać jakiego (ognia, wody, powietrza, ziemi czy iluzji).
DRUID
Synowie półboga Cenariusa. Mają władzę nad zwierzętami i naturą, co zawsze przydaje się, gdy mają bronić Mythalu.
WROGOIWE MYTHALU
KAPŁAN
Oddają część starozytnej bogini Elune, kapłani zostali obdarzeni przez naturę kilkoma przydatnymi zdolnościami. Uzbrojeni w potężne łuki, dosiadają tygrysów i sieją spustoszenie w szeregach wroga.
NEKROMANTA
Są to magowie, którzy wieki temu byli czarodziejami dobra, ale po Drugiej wojnie przeszli na stronę zła. Dzięki temu w ich ciałach tkwi wileka moc magiczna. Teraz płacą za to, i pozostają bezgranicznie lojalni wobec Ner'zhula.
RYCERZ ŚMIERCI
Kiedyś byli bohaterskimi obrońcami Mythalu, ale w wyniku machinacji Króla Thralla przeszli na stronę zła. Obiecano im nieśmiertelość w zamian za lojalność. Porzucając śmiertelność, stali się na zawsze sługami Thralla, któremu teraz oddają cześć. Uzbrojeni w ciężkie zbroje i długie miecze bądź topory są elitarnymi jednostkami sił ciemńości.
Offline